مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 04:252020-04-08فرهنگي

پاسخ سیروس مقدم به توییت وزیر ارشاد/ چرا عوامل از سانسور گفتند؟


سیروس مقدم درباره برخی واکنش ها به سانسور سریال بیان کرد که آنچه روی آنتن رفته در راستای تامین منافع ملی و برای به سلامت رساندن کلیت سریال به آنتن بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دومین قسمت از برنامه شب صحبت با موضوع نقد و بررسی سریال پایتخت 6 شب گذشته 19 فروردین ماه با حضور محمود گبرلو به عنوان مجری، سیروس مقدم کارگردان و مهدی فرجی مشاور پایتخت 6 و همچنین کیوان امجدیان و پژمان کریمی منتقد و کارشناس سینما و تلویزیون روی آنتن شبکه یک رفت.

مقدم در ابتدای این نشست در پاسخ به انتقادها درباره بی احترامی به بزرگ ترها در این فصل از پایتخت بیان کرد: شخصیتی که در این فصل در همه نظرسنجی ها محبوب است بهتاش است و فکر می کنید به دلیل بی ادبی یا بی احترامی است؟ نه به این دلیل است که او شخصیتی واقعی است.

کارگردان پایتخت6 در ادامه ضمن اشاره به حذف شخصیت باباپنجعلی از داستان گفت: قرار بود برادر پنجعلی، نقش بزرگ تر را در پایتخت 6 داشته باشد اما هر کار کردیم نشد که چنین کاراکتری وارد داستان شود و به عنوان کارگردان این سریال نقیصه عدم حضور بزرگتر در این قسمت را می پذیرم.

در ادامه فرجی درباره شوخی های این فصل با سیاستمداران اظهار کرد: از سیاستمدارانی که نقدپذیر بودند و واکنش تند نشان ندادند ممنونم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ سیروس مقدم به توییت وزیر ارشاد/ چرا عوامل از سانسور گفتند؟

پاسخ سیروس مقدم به توییت وزیر ارشاد/ چرا عوامل از سانسور گفتند؟