مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 22:152020-04-07ورزشي

تعویق پارالمپیک را به فال نیک می گیرم


ملی پوش خوزستانی دو و میدانی جانبازان و معلولان گفت: تعویق در پارالمپیک را به فال نیک می گیرم و هدفم این است که با تلاش و تمرین بیشتر، حتما بتوانم ارتقا رکورد داشته باشم و مدال طلا را کسب کنم.

- ایسنا/خوزستان ملی پوش خوزستانی دو و میدانی جانبازان و معلولان گفت: تعویق در پارالمپیک را به فال نیک می گیرم و هدفم این است که با تلاش و تمرین بیشتر، حتما بتوانم ارتقا رکورد داشته باشم و مدال طلا را کسب کنم.

هاشمیه متقیان، ورزشکار معلول خوزستانی است که در رقابت های پارا دو و میدانی جهان با ثبت رکورد 22 متر و 67 سانتی متر در رشته پرتاب نیزه کلاس F56، جواز حضور مستقیم در پارالمپیک توکیو را به دست آورد.

در حالی که او و سایر ملی پوشان دو و میدانی جانبازان و معلولان ایران خود را برای حضور در پارالمپیک 2020 توکیو آماده می کردند، شیوع ویروس کرونا، برگزاری این مسابقات را به تعویق انداخت و قرار است این رقابت ها در سال 2021 برگزار شود.

متقیان در گفت و گو با ایسنا، درخصوص تعویق رقابت های پارالمپیک، اظهارکرد: من سهمیه مستقیم حضور در پارالمپیک را به دست آوردم ولی متاسفانه کرونا ویروس این رقابت ها را به تعویق انداخت.

البته من این تعویق را به فال نیک می گیرم و با توجه به وقفه ای که در برگزاری پارالمپیک ایجاد شده، هدفم این است که با تلاش و تمرین بیشتر، حتما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویق پارالمپیک را به فال نیک می گیرم

تعویق پارالمپیک را به فال نیک می گیرم