مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 19:352020-04-07سياسي

تماس تلفنی رییس قوه قضاییه با مراجع تقلید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در تماس های تلفنی جداگانه با حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، - رییس دستگاه قضا در تماس های تلفنی جداگانه با مراجع عظام تقلید سال جدید و اعیاد شعبانیه به ویژه فرارسیدن سالروز ولادت بقیه الله الاعظم (عج) را به ایشان تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در تماس های تلفنی جداگانه با حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، شبیری زنجانی، وحید خراسانی، صافی گلپایگانی، جوادی آملی، جعفر سبحانی، مظاهری و علوی گرگانی سال جدید و اعیاد شعبانیه بویژه فرارسیدن سالروز ولادت بقیه الله الاعظم (عج) را به ایشان تبریک گفت.

رییس قوه قضاییه در این تماس ها گزارشی کوتاه از اهم اقدامات و عملکرد دستگاه قضا در سال 1398 و اقدامات این قوه از مقطع شیوع بیماری منحوس کرونا را به استحضار مراجع عظام تقلید رساند.

مراجع تقلید نیز ضمن تبریک متقابل، از اقدامات انجام شده دستگاه قضایی در سال گذشته و در ارتباط با بیماری کرونا تقدیر و تشکر کرده و این اقدامات را مایه امید و دلگرمی مردم دانستند.

همچنین، مراجع تقلید برای موفقیت بیش از پیش رییس قوه قضاییه و سایر مسئولان نظام قضایی کشور دعا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس تلفنی رییس قوه قضاییه با مراجع تقلید

تماس تلفنی رییس قوه قضاییه با مراجع تقلید