مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 19:302020-04-07بين الملل

هشدار اتحادیه عرب به رژیم صهیونیستی درباره شهرک سازی در بحبوحه کرونا


اتحادیه عرب به مقامات رژیم صهیونیستی درباره هر گونه تلاش برای سوء استفاده از همه گیری جهانی کرونا به منظور الحاق هر چه بیش تر خاک فلسطینی به سرزمین های اشغالی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب روز سه شنبه به مقامات رژیم صهیونیستی درباره سوء استفاده از مشغولیت جامعه بین المللی به مقابله با کرونا برای الحاق اراضی جدید فلسطینی به سرزمین های اشغالی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک روسیه، ابوالغیط گفت که چنین اقدامی بازی با آتش و دعوت علنی به تشدید تنش هاست.

در بیانیه اتحادیه عرب آمده است: ابوالغیط تماسی تلفنی را از صائب عریقات دبیر کل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین دریافت کرد که در آن عریقات دبیر کل اتحادیه عرب را در جریان تجاوزات رژیم صهیونیستی و سوء استفاده آن از شیوع کرونا برای الحاق اراضی فلسطینی و توسعه شهرک سازی قرار داد .

یک مقام دبیر خانه اتحادیه عرب تصریح کرد: ابوالغیط گفت سوء استفاده رژیم اشغالگر اسراییل از همه گیری جهانی کرونا برای توسعه شهرک سازی و تحمیل واقعیتی جدید به خصوص در قدس شرقی و پیرامون آن، نشان دهنده نبود حداقل شعور همبستگی انسانی در مقابله کرونا و تلاش برای سوء استفاده از مشغولیت دنیا به مقابله با کرونا برای اجرای نقشه های افراطی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار اتحادیه عرب به رژیم صهیونیستی درباره شهرک سازی در بحبوحه کرونا

هشدار اتحادیه عرب به رژیم صهیونیستی درباره شهرک سازی در بحبوحه کرونا