مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 18:352020-04-07فرهنگي

جزییات خسارتی که کرونا به حوزه فرهنگ و هنر در مازندران وارد کرد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در بحران کرونا خسارت 250 میلیارد ریالی به حوزه فرهنگ و هنر استان مازندران وارد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، عباس زارع اظهار کرد: حوزه ظریف فرهنگ و هنر با شاخه های متعدد، یکی از بخش هایی است که در بحران ویروس کرونا و طرح قرنطینه اجتماعی دچار خسارات عظیم مالی شده است.

وی افزود: با برآورد کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در سراسر استان به حوزه های هنری، شامل؛ مجتمع ها و پردیس های فرهنگی، هنری و سینمایی، شرکت های تهیه و تکثیر آثار موسیقی، خانه مدولباس، استودیوهای صدابرداری، اجراهای تئاتر، آموزشگاه های هنری زیان مالی وارد شد.

زارع اعلام کرد: در حوزه های فرهنگی ناشران، کتاب فروشان، کانون های آگهی و تبلیغات، مؤسسات فرهنگی، قرآنی، چاپخانه ها و بخش رسانه شامل؛  روزنامه ها ، هفته نامه ها،  پایگاه های خبری، مؤسسات مطبوعاتی و رسانه ای، رسان های  دیجیتال و غیره در مجموع نزدیک به 250 میلیاد ریال خسارت وارد شده است.

این مسؤول ضمن سپاس از طرح حمایتی دولت برای جبران بخشی از خسارت های وارده به بخش های گوناگون کسب و کار، گفت: با توجه به حضور پر رنگ رسانه ها و اهالی فرهنگ و هنر استان طی دو ماه اخیر در امر اطلاع رسانی به جامعه و ایجاد پویش در خانه بمانیم در فضای مجازی، وظیفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات خسارتی که کرونا به حوزه فرهنگ و هنر در مازندران وارد کرد

جزییات خسارتی که کرونا به حوزه فرهنگ و هنر در مازندران وارد کرد