مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 17:052020-04-07سياسي

5000 بسته معیشتی بین نیازمندان ورامین توزیع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرهنگ پاسدار سعید تاجیک روز سه شنبه در جمع خیرین، موکب داران و مسئولان موسسات خیریه ورامین در حسینیه سیدالشهداء(ع) سپاه این شهرستان اظهار کرد: امروز به واسطه همراهی مردم و دولت، وضعیت ایران اسلامی در مواجهه با ویروس کرونا، به مراتب بهتر از کشورهای مدعی پیشرفت و توسعه در جهان است، کشورهایی که امروز به جایی رسیده اند که محموله های بهداشتی یکدیگر را سرقت می کنند.

وی افزود: اتحاد و پیوند ناگسستنی مردم و نظام باعث می شود تا ایران اسلامی هر چه سریعتر بر ویروس کرونا فائق آمده و مردم بار دیگربه زندگی عادی خود باز گردند.

فرمانده سپاه ورامین اظهار کرد: پس از تشکیل ستاد مقابله با ویروس کرونا در ورامین و با دستور فرماندار شهرستان، کمیته پشتیبانی با مسئولیت سپاه پاسداران ورامین تشکیل شد که با همراهی و همدلی مسئولان دو شهرستان ورامین و پیشوا و با کمک خیرین نیک اندیش و شهرک های صنعتی، نقاهتگاهی150 تختخوابی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا راه اندازی شد که خوشبختانه تا کنون این نقاهتگاه مورد استفاده قرار نگرفته است.

تاجیک افزود: با ابلاغ وزیر کشور مبنی بر تشکیل کارگروه اجتماعی مقابله با کرونا، زمینه همکاری خیرین نیک اندیش و مسئولان برای کمک به نیازمندان و کسانی که تحت تأثیر بیماری کرونا شغل خود را از دست دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 بسته معیشتی بین نیازمندان ورامین توزیع می شود

5000 بسته معیشتی بین نیازمندان ورامین توزیع می شود