مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 16:552020-04-07پزشكي

میانگین سنی فوتی های کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول 70 سال است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: میانگین سنی فوتی های ناشی از کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول 70 سال و رنج سنی بیشتر مبتلایان به کرونا در این حوزه 50 تا 60 سال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدیه توکلی شامگاه سه شنبه در نشست ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در سالن جلسات سپاه ناحیه دزفول، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا 17 فروردین 728 نفر به بیمارستان بزرگ دزفول مراجعه کرده اند که 280 نفر از این تعداد بستری شده اند.

وی تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول از ابتدای شیوع ویروس تاکنون را 144 نفر برشمرد و افزود: 91 نفر از این بیماران از شهرستان دزفول، 32 نفر از شوش، 8 نفر از گتوند و 13 نفر خارج از حوزه دانشگاه علوم پزشکی هستند ضمن اینکه از این تعداد بیمار مبتلا به کرونا تاکنون 76 بیمار بهبود یافته و مرخص شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول به فوت 17 فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول اشاره و تصریح کرد: 15 نفر از این فوتی ها مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی شامل شهرستان های دزفول، شوش و گتوند هستند و دو نفر از فوتی ها نیز از اندیمشک و قم بوده اند که فرد اهل قم به عنوان مهمان در منزل اقوام خود در شهرستان گتوند حضور داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین سنی فوتی های کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول 70 سال است

میانگین سنی فوتی های کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول 70 سال است