مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 13:552020-04-07اقتصادي

برگزاری غیرحضوری مناقصه های شرکت گاز خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا عبداله ابول پور روز سه شنبه با اشاره به اینکه روند اجرای پروژه های این شرکت بر اساس جدول زمان بندی تعیین شده در حال طی کردن مراحل قانوی است، گفت: یکی از مهمترین بخش های فرآیند اجرای پروژه ها برگزاری مناقصه است که ممکن است تامین کنندگان و پیمانکاران مختلفی در داخل و یا خارج از استان متقاضی انجام آنها باشند.

ابول پور تصریح کرد: به منظور کاهش ترددها و تسهیل در انجام فرآیندهای قانونی، کمیسیون مناقصه های این شرکت به صورت ویدئو کنفرانس با حضور پیمانکاران و تامین کنندگان برگزار می شود.

وی همچنین به راه اندازی تونل سلامت در مبادی ورودی ساختمان شرکت گاز در مرکز استان اشاره کرد و گفت: افراد با ورود به این تونل به صورت هوشمند ضدعفونی می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان خاطرنشان کرد: این تونل بر اساس استانداردهای HSE در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا راه اندازی شده که به مرور زمان برای دیگر ساختمان های تابعه نصب و اجرا خواهد شد.

عبداله ابول پور در بخش دیگری از این گفت وگو در خصوص تمدید نحوه محاسبه قبوض بر اساس فصل سرد اظهارداشت: با هماهنگی هایی که در وزارت نفت صورت گرفت محاسبه دوره قبض گاز تا نیمه اول اردیبهشت تمدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری غیرحضوری مناقصه های شرکت گاز خوزستان

برگزاری غیرحضوری مناقصه های شرکت گاز خوزستان