مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 11:152020-04-07اجتماعي

برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت نیمه شعبان


معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: باتوجه به شرایط به وجود آمده در کشور و عدم امکان تجمع برای برپایی جشن ها، 313 کاروان متشکل از گروه های تواشیح و سرود و همچنین مادحین در کوچه ها و خیابان ها بدون حضور مردم مراسم جشن و سرود را برپا خواهند .

- معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: باتوجه به شرایط به وجود آمده در کشور و عدم امکان تجمع برای برپایی جشن ها، 313 کاروان متشکل از گروه های تواشیح و سرود و همچنین مادحین در کوچه ها و خیابان ها بدون حضور مردم مراسم جشن و سرود را برپا خواهند کرد تا مردم عزیز از منازل، بالکن و پشت بام خود بتوانند از این برنامه ها بهره ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آستانه میلاد حضرت ولی عصر(عج) کاروان جشن و سرور با عنوان نسیم انتظار به همت مرکز افق امامزاده عبدالله(ع) از امروز با حضور حجت الاسلام عادل معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه شروع به برگزاری جشن های نیمه شعبان کرد.

در حاشیه آغاز اولین کاروان نسیم انتظار، حجت الاسلام عادل با بیان اینکه هرساله همزمان با ایام نیمه شعبان باتوجه به سفارشاتی که در احیا و بزرگداشت این ایام در روایت وجود دارد، مردم ما به صورت خودجوش در خیابان ها و محله ها به آذین بندی و جشن و سرور می پرداختند، گفت: مردم کشور ما هرساله در ایام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت نیمه شعبان

برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت نیمه شعبان