مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 07:002020-04-07فناوري

تقویت زیر ساخت های مخابراتی کردستان در اولویت قرار دارد


مدیر مخابرات منطقه کردستان از در اولویت بودن تقویت زیرساخت های مخابراتی این استان برای تسهیل در دسترسی بهتر مردم به روش های نوین ارتباطی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی مخابران منطقه کردستان، آزاد حکمت افزود: در راستای حمایت از خانواده های کردستانی برای تسهیل در ارتباطات و در خانه ماندن آنها، مخابرات منطقه با افزایش 50 درصدی ظرفیت پهنای باند ورودی اینترنت استان نسبت به تقویت زیر ساخت های مخابراتی گام بلندی برداشته است.

وی اظهار داشت: از آنجایی که با ورود ویروس کوید 19 در کشور و ایجاد محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا، برای در خانه ماندن شهروندان و تبادل ارتباطات، انجام صله ارحام به صورت مجازی، دریافت اطلاعات و انجام دورکاری برخی ادارات نیاز مشتریان به بسترهای اینترنتی نسبت به قبل بسیار مشهود و قابل تامل بود، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در اسرع وقت نسبت به افزایش ظرفیت پهنای باند ورودی اینترنت استان از 20 گیگ به 30 گیگ اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه این مهم موجب بهبود کیفیت شبکه و افزایش ظرفیت دیتای استان شد، گفت: خوشبختانه با این اقدام نیازهای ارتباطی مشتریان، در راستای اصل مشتری مداری محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت زیر ساخت های مخابراتی کردستان در اولویت قرار دارد

تقویت زیر ساخت های مخابراتی کردستان در اولویت قرار دارد