مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 05:152020-04-07اجتماعي

برخورداری 2 هزار و 388 دانش آموز استثنایی قزوین از آموزش مجازی


سید معرفت الله احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد هزار و 88 نفر با نیازهای ویژه ذهنی، شنوایی، بینایی، جسمی حرکتی، چند معلولیتی و اوتیسم در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

وی اظهار داشت: همچنین یک هزار و 300 نفر از دانش آموزان با معلولیت شنوایی، بینایی، جسمی حرکتی و اوتیسم باهوش معمولی در مدارس عادی در حال تحصیل هستند.

این مسوول ادامه داد: به منظور جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان،آموزش از راه دور در فضای مجازی و از طریق گوشی های هوشمند و تبلت در استان فعال شده است.

وی اضافه کرد: برای اجرای طرح مدرسه مجازی معلمان و کارشناس با یکدیگر در ارتباط هستند و با تولید محتوا، آموزش به دانش آموزان در حال انجام است.

احمدی تصریح کرد: در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا تمامی معلمان با حضور فعال دغدغه آموزش و توان بخشی دانش آموزان با نیازهای ویژه را دارند.

وی با اشاره به آموزش در فضای مجازی توسط معلمان مدارس استثنایی که همراه با خلاقیت و نو آوری است، تصریح کرد: بیش از هزار محتوای آموزشی ویژه دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری توسط معلمان در سطح استان تولید و آموزش داده شده است.

این مسوول در پاسخ به این پرسش که برخی از دانش آموزان از شبکه آموزش مجازی محروم هستند،گفت: متاسفانه دانش آموزان ناشنوا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری 2 هزار و 388 دانش آموز استثنایی قزوین از آموزش مجازی

برخورداری 2 هزار و 388 دانش آموز استثنایی قزوین از آموزش مجازی