مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 03:152020-04-06پزشكي

اینروزها همه سالمندآزاری می کنند، شما چطور؟!


اینروزها شرایط کرونایی باعث شده که سالمندان بیشتر از سایر گروه های سنی در خانه تنها بمانند و بدیهی است که تنهایی به شدت آنها را افسرده کند.

- ایسنا/مرکزی اینروزها شرایط کرونایی باعث شده که سالمندان بیشتر از سایر گروه های سنی در خانه تنها بمانند و بدیهی است که تنهایی به شدت آنها را افسرده کند.

با شیوع بیماری کرونا از سالمندان به عنوان یکی از گروه های پرخطر در ابتلا به این بیماری یاد شد که دلیل آن ضعف سیستم ایمنی متاثر از کهولت سن، داشتن بیماری های زمینه های و شرایط خاص فیزیکی آنان است که احتمال می رود آلودگی بیشتری را به همراه داشته باشد.

از این رو سالمندان به عنوان یکی از کانون های شیوع بیماری نیازمند مراقبت های بیشتری برای مقابله با ویروس کرونا هستند و بهترین شیوه برای پیشگیری از ابتلا، در خانه ماندن و قرنطینه خانگی است.

آمارها نشان می دهند که میزان مرگ و میر سالمندان بر اثر ابتلا به کرونا بیشتر از دیگر سنین است و فوت همسران تنهایی مضاعفی را به سالمندان بازمانده تحمیل می کند .

از طرفی زوج های سالمندی که اینروزها در خانه تنها مانده اند و از نعمت دیدار فرزندان و خویشان محرومند، به دلیل شرایط سنی و بعضا سواد پایین عموما نمی توانند از سرگرمی های مجازی مثل اینستاگرام و اسکایپ و ویدئوکال برای تماس بهتر با اطرافیان بهره بگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینروزها همه سالمندآزاری می کنند، شما چطور؟!

اینروزها همه سالمندآزاری می کنند، شما چطور؟!