مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 21:302020-04-06سياسي

تخت‎های نقاهتگاهی در 8 شهرستان خراسان رضوی


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به سیاست‎های استاندار خراسان رضوی به زودی در هشت شهرستان استان تخت های نقاهتگاهی ایجاد می‎شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به سیاست‎های استاندار خراسان رضوی به زودی در هشت شهرستان استان تخت های نقاهتگاهی ایجاد می‎شوند.

محمد صادق براتی در حاشیه بازدید از مراکز نقاهتگاهی بیماران کرونا در کاشمر به خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به سیاست‎های استاندار خراسان رضوی به زودی در هشت شهرستان استان تخت های نقاهتگاهی ایجاد می‎شوند.

در این مراکز افرادی که مشکلاتی دارند و در منازل مسکونی شان امکانات و شرایط مجزا برای خود قرنطینگی ندارند، بستری می‎شوند تا بعد از سلامت کامل نزد خانواده‎هایشان بازگردند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: بیماران مبتلا به کرونا که بعد از طی مدت درمان از بیمارستان مرخص می‎شوند و هنوز باید چند روزی را در قرنطینه باشند و یا افرادی که دارای علائم ابتدایی کرونا هستند از دیگر کسانی خواهند بود که دوران نقاهت خود را در این مراکز خواهند گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت‎های نقاهتگاهی در 8 شهرستان خراسان رضوی

تخت‎های نقاهتگاهی در 8 شهرستان خراسان رضوی