مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 14:102020-04-06پزشكي

تداوم جدیت در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند


لازم است در طرح فاصله گذاری هوشمند که از روز 23 فروردین اجرا می شود با جدیت ورود پیدا کنیم تا بتوانیم این ویروس را کنترل کنیم و شکست دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن اروجی ظهر امروز در مراسم آغاز طرح ضربتی پیشگیری از کوید 19 در صنایع و ادارات، ضمن تقدیر و تشکر از تیم علوم پزشکی و مرکز بهدشت در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا اظهار کرد: دلیل اصلی خارج شدن بیمارستان های امام رضا و علی بن ابیطالب از کرونا فعالیت و تلاش در مرکز بهداشت و علوم پزشکی است.

وی با بیان اینکه در طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا به خوبی عمل شد، گفت: بالغ بر یک میلیون نفر غربالگری شدند که جای تقدیر و تشکر دارد که زحمات زیادی را متحمل شدید و با تماس، غربالگری ثبت و کنترل و پیگیری ها در زمینه مبتلایان صورت گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم خاطرنشان کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 23 فروردین صورت می گیرد و در واقع فاصله گذاری هوشمند از روز 23 فروردین اجرا می شود تا بتوانیم این ویروس را کنترل و شکست دهیم.

وی عنوان کرد: با آغاز فعالیت مشاغل باید فرصت کافی برای کنترل کارگاه ها در نظر گرفته شود و در سال جهش تولید باکمک شما به تحقق این موضوع برسیم.

اروجی با بیان اینکه در فاصله گذاری اجتماعی و بسیج ملی و دیگر برنامه ها با جدیت ورود پیدا کردید، گفت: در آینده ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم جدیت در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند

تداوم جدیت در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند