مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:552020-04-06پزشكي

تهیه و توزیع بسته های غذایی در میان زنان سرپرست خانوار


بانوان خیر موسسه مکتب الزهرا(س) لرستان ضمن تهیه مواد غذایی و بهداشتی، این بسته ها را در میان زنان سرپرست خانوار تحت پوشش خود توزیع کردند.

- خرم آباد- بانوان خیر موسسه مکتب الزهرا(س) لرستان ضمن تهیه مواد غذایی و بهداشتی، این بسته ها را در میان زنان سرپرست خانوار تحت پوشش خود توزیع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بانوان لرستانی باز هم در خط مقدم مبارزه با کرونا که دامنگیر کشورهای جهان شده حاضر شده اند و با تهیه بسته های حمایتی شامل برنج، مرغ، قند، روغن، چای و بسته های بهداشتی و… برای کمک به بانوان تحت پوشش مرکز خیریه اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار الزهرا (س) به کمک و یاری شتافته اند.

این بسته های غذایی و بهداشتی نیز با مدیریت بانوان مؤسسه خیریه مکتب الزهرا (س) خضراء و با پیگیری های بانوان پیشکسوت و توانمند لر، مهوش انوری و مهوش قاضی زاده توزیع و پخش شد.

حال آنکه کمبود وسایل بهداشتی و پیشگیری از ابتلای به کرونا در مناطق کمتر برخوردار به یک مشکل جدی تبدیل شده است و این مؤسسه خیریه با اقدامات شایسته و با کمک خیرین استانی و برون استانی از جمله خانواده خیر و بازماندگان حاج محمد قاضی بیش از 5 هزار ماسک و الکل و بسته های بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا بین مناطق مختلف استان توزیع کردند و همچنان مردم شریف و خیر استان چتر حمایتی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه و توزیع بسته های غذایی در میان زنان سرپرست خانوار

تهیه و توزیع بسته های غذایی در میان زنان سرپرست خانوار