مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:502020-04-06سياسي

اعتماد مردم کردستان به رسانه های استان بیشتر شده است


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: در بحث کرونا با توجه به اینکه تمام رسانه های استان صادقانه، به روز و سریع اطلاعات و آمار را به مردم اطلاع رسانی می کردند تاثیر بسیار خوبی در جامعه گذاشت و امروز مردم استان به رسانه های داخلی اعتماد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبید رستمی عصر امروز در جلسه ستاد فضای مجازی استان کردستان، با اشاره به اینکه امروز اصحاب رسانه هم مردم را آگاه می کنند، هم تذکر می دهند و هم آموزش، اظهار کرد: یکی از نتایج مهم نقش رسانه ها در آگاه سازی مردم در روز  13 فروردین بود که استان کردستان کمترین آمار بیرون رفتن مردم از خانه را داشتند و این نشان می دهد که این آموزش ها و تذکرها تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: همزمان با شیوع کرونا یکی از کارهای مفیدی که در استان انجام شد این بود که مرجعیت را به رسانه های استان برگرداندند یعنی اگر رسانه های استان در حوزه ای ورود می کنند و شایعات فضای مجازی را اصلاح و حقایق را بیان می کنند برای مردم مرجع هستند در حالیکه تا قبل از این، این موضوع کم رنگ تر بود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان ادامه داد: در بحث کرونا با توجه به اینکه تمام رسانه های استان صادقانه، به روز و سریع اطلاعات و آمار را به مردم اطلاع رسانی می کردند تاثیر بسیار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم کردستان به رسانه های استان بیشتر شده است

اعتماد مردم کردستان به رسانه های استان بیشتر شده است