مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:352020-04-06اقتصادي

تعطیلی واحدها در سال جهش تولید پذیرفته نیست


ناصر فغفوری روز دوشنبه در جلسه استانی ستاد مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: تردد مدیران واحدهای تولیدی به استان، یکی از مشکلات و دغدغه ها بود.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل، قالب خاصی برای واحدهای صنعتی، معدنی و کشاورزی تدوین شده و به دلیل تردد در بین شهرستان ها پیشنهاد می شود برای برای مدیریت یکپارچه تردد، مجوزها به صورت متمرکز توسط استان صادر شود.

فغفوری با اشاره به تعطیلی اصناف تا 23 فروردین، گفت: در این رابطه، کار پرفشاری با همکاری نیروی انتظامی استان برای نظارت و بازرسی نسبت به عدم تخلف اصناف انجام شده است.

وی افزود: برای نمونه، فقط در روز یکشنبه / 17 فروردین/ 695 بازدید مشترک با همکاری بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و ماموران نیروی انتظامی انجام شده که نتیجه آن 10 مورد اخذ تعهد، 29 مورد اخطار پلمب، هفت مورد پلمب و 493 مورد تذکر به اصنافی که درب صنف را بسته اما در داخل حضور داشتند، شده است.

34 پروتکل بهداشتی برای صنوف ابلاغ شده است رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: 34 پروتکل و دستورالعمل بهداشتی برای صنوف مختلف، ابلاغ شده که در سطح استان حال بازنگری است و قبل از آغاز فعالیت اصناف کم ریسک در 23 فروردین، ابلاغ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی واحدها در سال جهش تولید پذیرفته نیست

تعطیلی واحدها در سال جهش تولید پذیرفته نیست