مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:202020-04-06اقتصادي

بسته حمایت از تولید برای آغاز فعالیت کسب وکار های اقتصادی در حال تدوین است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: مقرر شده است، بسته حمایت از تولید تدوین شود و به موجب آن فعالیت کسب وکارهای اقتصادی را با رعایت پروتکل ها در سال جهش تولید آغاز کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: در این جلسه که با حضور فعالان اقتصادی و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، بسته پیشنهادی برای تدوین برنامه های عملیاتی اقتصادی استان در حوزه های مختلف نظیر مالیات، تامین اجتماعی، بانک و وظایف دستگاه های اجرایی مطرح شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه بنا شد پیشنهادات مذکور در دو بخش مشخص شود، افزود: ابتدا اینکه تصمیم گرفته شد پیشنهادات استانی تا پایان هفته آماده و هفته آینده ابلاغ شود، همچنین پیشنهاداتی که نیاز به اختیارات ملی دارد با امضای استاندار خراسان رضوی جمع بندی شده و به سطح ملی منعکس صورت گیرد تا تسهیلاتی برای آن ها فراهم شود.

وی با اشاره به بحث و تبادل نظر پیرامون بسته حمایت از تولید در این جلسه تاکید کرد: مقرر شده است، بسته حمایت از تولید تدوین شود و به موجب آن فعالیت کسب وکارهای اقتصادی را با رعایت پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته حمایت از تولید برای آغاز فعالیت کسب وکار های اقتصادی در حال تدوین است

بسته حمایت از تولید برای آغاز فعالیت کسب وکار های اقتصادی در حال تدوین است