مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 12:302020-04-06پزشكي

توزیع 50 هزار بسته کمک معیشتی ویژه ماه رمضان در حاشیه شهر مشهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، محمدحسین استادآقا با اشاره به نحوه اجرای طرح های در نظر گرفته شده از سوی این بنیاد در مقابله با اثرات شیوع ویروس کرونا، گفت: محور فعالیت های بنیاد کرامت رضوی از آغاز شیوع ویروس کرونا بر استفاده از مدافعان افتخاری سلامت رضوی در بیمارستان ها، ضدعفونی محلات، معابر، پمپ بنزین ها، توزیع بسته های مواد غذایی و بهداشتی بین خانواده های محروم و نیز تغسیل درگذشتگان از بیماری کویید19 در سطح کشور متمرکز شده است.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی نسیم مهر رضوی را دیگر طرح بزرگ این بنیاد معرفی کرد و افزود: مطابق این طرح، در همه بیمارستان های درگیر درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در مراکز استان ها، غذای متبرک حضرت رضا(ع) به تعداد 100 هزار پرس توزیع شده است و اکنون قرار است در شهرستان ها نیز این طرح اجرا شود.

وی ادامه داد: در این مرحله، طرح نسیم مهر رضوی در بیمارستان های دارای بیش از 100 بیمار بستری مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان های سراسر کشور اجرا خواهد شد که 50 هزار وعده غذای گرم برای این مرحله برآورد شده است.

استادآقا با اعلام آمار پیش بینی شده برای اجرای طرح نسیم مهر رضوی در سراسر کشور گفت: در مجموع توزیع 150 هزار پرس غذای متبرک برای بیمارستان ها و 70 هزار بسته متبرک رضوی ویژه کادر درمانی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 50 هزار بسته کمک معیشتی ویژه ماه رمضان در حاشیه شهر مشهد

توزیع 50 هزار بسته کمک معیشتی ویژه ماه رمضان در حاشیه شهر مشهد