مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 11:452020-04-06حوادث

کشف بیش از 16 میلیارد کالای قاچاق در اصفهان


فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف سه دستگاه کامیون حامل کالاهای خارجی قاچاق به ارزش 16 میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

- اصفهان - فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف سه دستگاه خودوروی کامیون حامل کالاهای خارجی قاچاق به ارزش 16 میلیارد ریال در در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اقدامات هوشمندانه و اشرافیت اطلاعاتی خود از انتقال انواع کالاهای خارجی قاچاق به وسیله سه دستگاه خودروی کامیون به سمت تهران مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با تلاش ماموران خودروهای مذکور در یکی از محورهای مواصلاتی استان شناسایی و توقیف شده و در بازرسی از آنها انواع کالاهای خارجی قاچاق شامل 198 حلقه لاستیک خودروهای سنگین، 360 طاقه پارچه و 886 عدد پروانه، شافت و محافظ پروانه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کالاهای موجود در هر سه کامیون فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بودند، گفت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این کالاها بالغ بر 16 میلیارد و 800 میلیون ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 16 میلیارد کالای قاچاق در اصفهان

کشف بیش از 16 میلیارد کالای قاچاق در اصفهان