مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 11:062020-04-06اقتصادي

27 میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی گلستان برای مقابله با کرونا اختصاص یافت


ابراهیم غفاری امروز دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: از این اعتبار حدود چهار میلیارد و 500 میلیون ریال به ازای هر نفر پنج میلیون و 300 هزار ریال و در وجه مراکز نگهداری معلولان و سالمندان گلستان پرداخت شد.

وی بیان داشت: همچنین مواد ضدعفونی و بسته های بهداشتی ویژه معلولان و سالمندان گلستان در اختیار مراکز تحت پوشش بهزیستی استان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در گلستان 18 مرکز شبانه روزی نگهداری سالمندان و معلولان وجود دارد که 11 مرکز به بیماران ذهنی، سه مرکز بیماران روانی، سه مرکز ویژه سالمندان و یک مرکز هم برای بیماران جسمی - حرکتی فعال است.

مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: همچنین 2 میلیون و 280 هزار ریال به ازای هر مددجوی مجهول الهویه برای هزینه های اضافی به مراکز نگهداری پرداخت شد.

غفاری افزود: 257 کودک بی سرپرست و بدسرپرست نیز در 26 مرکز شبه خانواده گلستان نگهداری می شوند که تاکنون در هیچ یک از آنها علایم و نشانه ای از ابتلا به ویروس کرونا گزارش نشده است ضمن اینکه خط اعتباری برای حمایت بهداشتی از آنها نیز ایجاد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون چند مورد بیماری مشکوک به کرونا بین مددجویان بهزیستی گلستان گزارش شده است، تصریح کرد: با این وجود تاکنون فوتی نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی گلستان برای مقابله با کرونا اختصاص یافت

27 میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی گلستان برای مقابله با کرونا اختصاص یافت