مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 10:402020-04-06دانش

امکان افزایش سنوات تحصیلی دانشجویان/حذف درس مجاز شد


معاون آموزشی وزارت علوم از امکان افزایش سنوات تحصیلی دانشجویان با صلاحدید دانشگاه ها خبر داد و گفت: در صورت لزوم و با تشخیص معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، - افزایش یک نیمسال به سقف سنوات دانشجویانی که به دلیل حذف واحدهای درسی یا عدم امکان برخورداری از کلاس های حضوری یا غیرحضوری و برگزار نشدن جلسه دفاع از پایان نامه و رساله با کمبود سنوات مجاز مواجه شده اند، مجاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر خاکی صدیق ضمن بیان این مطلب در خصوص زمان تعطیلی دانشگاه ها و پیش بینی وزارت علوم برای ادامه نیمسال تحصیلی اظهار کرد : نکته قابل توجه این است که دانشگاه ها تعطیل نیستند و فعالیت های اداری، پژوهشی و آموزش های الکترونیکی در دانشگاه ها تداوم دارد؛ تنها فعالیت های آموزشی به شیوه حضوری با توقف مواجه شده است.

در واقع با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در جلسه 17 فروردین ماه، تعطیلی فعالیت های آموزشی حضوری در دانشگاه ها تا پایان فروردین ادامه خواهد داشت و تداوم آن بستگی به نظرات تخصصی وزارت بهداشت و مصوبات ستاد یادشده خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: این تعطیلی هرگز به معنای لغو و معطل ماندن آموزش های دانشگاهی نیست بلکه با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کووید -19، آموزش های الکترونیکی جایگزین شده اند و با قوت در دانشگاه ها و موس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان افزایش سنوات تحصیلی دانشجویان/حذف درس مجاز شد

امکان افزایش سنوات تحصیلی دانشجویان/حذف درس مجاز شد