مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 10:162020-04-06دانش

استفاده حداکثری از فضای مجازی برای ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بر استفاده حداکثری از فضای مجازی به منظور ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابراهیم کلانتری با اشاره به برگزاری جلسه دیدار نوروزی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با رییس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در این جلسه مدیران کل حوزه های فرهنگی، دانشجویی، ورزش و تشکل های دانشجویی حضور داشتند و گزارشی از اقدامات ورزشی، دانشجویی، فرهنگی و تشکل های اسلامی سیاسی دانشجویان در سال گذشته و به خصوص پس از شیوع ویروس کرونا در این جلسه ارائه شد.

وی با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا تمام حوزه های معاونت فرهنگی و دانشجویی به صورت شبانه روزی و در فضای مجازی برای ارائه خدمت به دانشجویان در حال فعالیت بوده اند، گفت: در این جلسه مقرر شد تا فعالیت ها و برنامه های جدیدی به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و با کیفیت بالا به دانشجویان در فضای مجازی ارائه شود.

کلانتری خاطرنشان کرد: در این جلسه بر استفاده حداکثری از فضای مجازی تأکید شد، چرا که در شرایط خاص حاکم در کشور به علت شیوع ویروس کرونا لازم و ضروری است تا با استفاده از فضای مجازی ارتباط بین واحدها، ستاد، معاونت ها و مدیران کل و دانشجویان در فضای مجازی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده حداکثری از فضای مجازی برای ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان

استفاده حداکثری از فضای مجازی برای ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان