مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 10:102020-04-06سياسي

مجوز بوم گردی پس از تعیین حریم رودخانه اخلمد صادر می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چناران با بیان اینکه تا حریم و بستر رودخانه اخلمد مشخص نشود نمی توانیم مجوز بوم گردی صادر کنیم، - محمد طاهریان مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در چناران با بیان اینکه تا حریم و بستر رودخانه اخلمد مشخص نشود نمی توانیم مجوز بوم گردی صادر کنیم، اظهار کرد: سازمان آب باید این حریم را مشخص کند، اما این موضوع هنوز انجام نشده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چناران با اشاره به اقدامات خوب دستگاه قضایی در آزادسازی مسیر آبشار اخلمد، متذکر شد: برخی افراد مسیر رودخانه و آبشار را مسدود کرده بودند که مورد تخریب قرار گرفت و تمام جاهایی که مسدود شده بود اکنون آزادسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه افزایش گردشگر موجب جذب سرمایه گذار و جلوگیری از مهاجرت روستاییان می شود، ادامه داد: سالانه بیش از 5 میلیون گردشگر از جاذبه های گردشگری چناران بازدید می کنند که از این تعداد حدود 800 نفر آن از کشورهای عربی و اروپایی هستند.

طاهریان مقدم بیان کرد: با توجه  به اینکه 240 روستا در چناران وجود دارد، بیشتر آنها از جاذبه های خوبی برای گردشگران برخودار هستند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چناران با اشاره به بازدید خوب گردشگران از اخلمد، اضافه کرد: در اخلمد اقامتگاه و خانه مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز بوم گردی پس از تعیین حریم رودخانه اخلمد صادر می شود

مجوز بوم گردی پس از تعیین حریم رودخانه اخلمد صادر می شود