مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 10:002020-04-06سياسي

مرکز آموزش الکترونیک جهاد دانشگاهی قم راه اندازی شد


سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم از راه اندازی مرکز آموزش الکترونیک این واحد در جهت ارائه خدمات بهتر به فراگیران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی حسینی اظهار کرد: آموزش و فراگیری دانش و مهارت یک امر تعطیل ناپذیر است ولی با توجه به شرایط موجود کشور در مواجهه با ویروس کرونا که البته یک مسئله بین المللی است، امکان آموزش به صورت حضوری فراهم نیست ولی نباید این موضوع دلیلی بر فراموش کردن آموزش و یادگیری باشد.

وی افزود: در این ایام که خانه نشینی و عدم حضور در اجتماعات مورد تأکید قرار دارد، می توان از فرصت ماندن در خانه به بهترین نحو استفاده کرد و به اموری که شاید هیچگاه در شرایط عادی فرصت پرداختن به آن ها را نداشتیم، بپردازیم، در این راستا یادگیری مهارت یکی از اقداماتی است که در این ایام می تواند بسیار مورد توجه قرار بگیرد و باعث شود که پس از این ایام با توانمندی بیشتری به کارهای خود بپردازیم و همچنین فشارهای روانی موجود در این ایام را کمتر حس کنیم.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم بیان کرد: آموزش مجازی و الکترونیک می تواند بهترین راهکار برای مهارت افزایی در این ایام باشد تا بتوانیم از فرصت پیش آمده استفاده بهینه را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزش الکترونیک جهاد دانشگاهی قم راه اندازی شد

مرکز آموزش الکترونیک جهاد دانشگاهی قم راه اندازی شد