مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 10:002020-04-06سياسي

وضعیت سفید اعلام کردن سیستان و بلوچستان سهم بسزایی در انتشار ویروس کرونا دارد


تشکل های دانشجویی سیستان و بلوچستان طی نامه ای خطاب به رییس جمهور اعلام کردند: وضعیت سفید اعلام کردن در سیستان و بلوچستان با دارا بودن بیش از 80 هزار دانشجو که حداقل 40 درصد این جمعیت از دانشجویان غیر بومی و خوابگاهی هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، در متن نامه تشکل های دانشجویی سیستان و بلوچستان خطاب به خحت الاسلام روحانی رییس جمهور آمده است: با توجه به بیانات اخیرتان مبنی بر بازگشایی مراکز آموزشی در این استان و استانهای جنوبی همه مردم را بیش از پیش نگران کرده است.

جناب روحانی ریاست محترم جمهور این سخنان باعث ایجاد سوالات و مسائلی را در اذهان شده که خوب است به آنها بیندیشیم.

اولا این گفته جنابعالی که استان سیستان و بلوچستان در وضعیت سفید قرار دارد کاملا مغایر با دیده ها و واقعیت ها در استان است و معتقدیم که اگر شما به استان اشراف ندارید؛ خود جای تامل دارد! اما اگر اشراف شما مبتنی بر آمارهایی است که مشاوران شما وضعیت را سفید ارزیابی کرده اند حتما در انتخابشان تجدید نظر فرمایید.

ثانیا بر فرض سفید بودن وضعیت استان(که کامل اشتباه است)، این استان با دارا بودن بیش از 80 هزار دانشجو که حداقل 40 درصد این جمعیت از دانشجویان غیر بومی و خوابگاهی هستند، سهم بسزایی در انتشار ویروس به کل استان و کشور خواهد داشت و این مسئله زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سفید اعلام کردن سیستان و بلوچستان سهم بسزایی در انتشار ویروس کرونا دارد

وضعیت سفید اعلام کردن سیستان و بلوچستان سهم بسزایی در انتشار ویروس کرونا دارد