مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 09:102020-04-06سياسي

آمادگی شهر آفتاب برای ارائه امکانات به بیماران کرونا


مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب با اشاره به آمادگی ارائه امکانات به بیماران کرونا، گفت: در کشور تجهیزات کافی وجود دارد، اما امکانات شهر آفتاب در هر شرایطی متعلق به همه مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد رئوف قادری، از آمادگی کامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و بیان کرد: از همان ابتدای تشکیل ستاد ملی مدیریت کرونا، اعلام کردم که شهرداری و نمایشگاه شهر آفتاب متعلق به مردم است و با همه امکانات در خدمت شهروندان خواهیم بود.

به گفته وی، در شرایط فعلی هم که شهروندان نیازمند درمان و معالجه هستند، با توجه به امکانات شهرآفتاب، پیش از نوروز از سوی شهردار تهران و مدیران شهری به ستاد ملی مدیریت کرونا اعلام شد که این مجموعه نمایشگاهی آماده است تا همه امکانات خود را چه برای نقاهتگاه و چه بیمارستان صحرایی در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار دهد؛ البته با این پیشنهاد موافقت شد که در صورت نیاز اقدامات لازم انجام شود.

مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، با بیان اینکه تعدادی از اعضای ستاد ملی مدیریت کرونا هم از نمایشگاه شهر آفتاب بازدید کردند و در صورت نیاز از این مجموعه استفاده خواهد شد، گفت: خوشبختانه روند کاهشی و کنترل ویروس کرونا در کشور سبب شده تا به امروز نیازی به استفاده از امکانات شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شهر آفتاب برای ارائه امکانات به بیماران کرونا

آمادگی شهر آفتاب برای ارائه امکانات به بیماران کرونا