مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:462020-04-06حوادث

دستگیری 24 شایعه ساز کرونایی در فارس


از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون با 180 سایت، کانال و پیج شایعه پراکنی در فضای مجازی برخورد قانونی انجام و 24 نفر نیز در این رابطه دستگیر شده اند.

- ایسنا/فارس رییس پلیس فتای استان گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون با 180 سایت، کانال و پیج شایعه پراکنی در فضای مجازی برخورد قانونی انجام و 24 نفر نیز در این رابطه دستگیر شده اند.

سرهنگ حشمت سلیمانی دوشنبه 18 فروردین به خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید19، مسدودسازی و حذف شایعات در سایت، کانال و صفحات شبکه های اجتماعی به شکل جدی در دستور کار قرار گرفته و با کسانی که قصد برهم زدن جو این استان در زمان شیوع این بیماری را داشته اند نیز برخورد شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در ارتباط با شایعات کرونایی بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند، گفت: 60 نفر از کسانی که به صورت ناآگاهانه اقدام به پخش شایعات در فضای مجازی کرده بودند نیز به پلیس فتا احضار شده و به آنان تذکر لازم در خصوص امتناع از بازنشر شایعات داده شده است.

سلیمانی ادامه داد: پیگیری پرونده شایعه پراکنان فضای مجازی که از خارج از استان فارس اقدام به انتشار شایعات پیرامون کروناویروس کرده بودند نیز به پلیس فتای استان های محل سکونت آنان ارجاع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 24 شایعه ساز کرونایی در فارس

دستگیری 24 شایعه ساز کرونایی در فارس