مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-06سياسي

ضریب اشغال اماکن اقامتی گیلان به صفر رسید


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: ممنوعیت سفر به استان و تعطیلی اماکن گردشگری موجب شده است تا ضریب اشغال مراکز اقامتی گیلان در ایام تعطیلات به صفر برسد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: ممنوعیت سفر به استان و تعطیلی اماکن گردشگری موجب شده است تا ضریب اشغال مراکز اقامتی گیلان در ایام تعطیلات به صفر برسد.

شهرود امیرانتخابی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با این بیماری با همکاری مدیران تاسیسات گردشگری و فعالان این حوزه در سراسر استان شاهد عدم پذیرش مسافران در ایام ممنوعیت سفر بودیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان افزود: ممنوعیت سفر به استان و تعطیلی اماکن گردشگری موجب شده است تا ضریب اشغال مراکز اقامتی گیلان در ایام تعطیلات به صفر برسد.

وی گفت: با توجه به سطح بالای شیوع این ویروس در استان گیلان و ضرورت رعایت ضوابط و آیین نامه های بهداشتی در تاسیسات گردشگری و نظارت بر اجرای صحیح ضوابط ابلاغ شده، بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان به صورت روزانه، مستمر و با جدیت در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب اشغال اماکن اقامتی گیلان به صفر رسید

ضریب اشغال اماکن اقامتی گیلان به صفر رسید