مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-06سياسي

97 هزار نفر در طرح غربالگری توسط هلال احمر زنجان تب سنجی شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از آغاز طرح پایش سلامت و غربالگری در خصوص کرونا، در این استان نیروهای داوطلب، جوانان و پرسنل هلال احمر 97 هزار 607 نفر غربالگری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هلال احمر استان زنجان، شهرام میرزایی با بیان اینکه عملیات غربالگری و تب سنجی هلال احمر استان زنجان به پایان رسید، گفت: برپایی پست های بازرسی سلامت به منظور غربالگری و تب سنجی ویروس کرونا از 9 اسفند در مبادی ورودی و خروجی استان زنجان در 24 پست آغاز شده بود.

وی اظهار کرد: پایش سلامت 97 هزار و 607 نفر توسط نیروهای داوطلب، جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان زنجان با موفقیت انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تعداد سرنشینان 38 هزار و 96 خودور بودند که در خصوص ابتلا به ویروس کرونا سلامت آنها مورد پایش قرار گرفت و در این مدت پایش سلامت، 422 نفر با علائم تب شناسایی شده بودند که 369 نفر به مراکز درمانی استان ارجاع داده شدند.

میرزایی افزود: از ابتدای غربالگری و پایش سلامت یک هزار و 364 نفر از داوطلبان، جوانان و پرسنل هلال احمر در پست های بازرسی سلامت، غربالگری و تب سنجی افراد ورودی به شهرها فعالیت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 هزار نفر در طرح غربالگری توسط هلال احمر زنجان تب سنجی شدند

97 هزار نفر در طرح غربالگری توسط هلال احمر زنجان تب سنجی شدند