مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-06اقتصادي

جابجایی 866 هزار تن کالاهای اساسی ظرف 20 روز


معاون حمل و نقل سازمان راهداری، از حمل 866 هزار تن کالاهای اساسی ظرف بازه زمانی 25 اسفند تا 16 فروردین، به واسطه 35 هزار سرویس کامیون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران قربانی درباره حمل کالاهای اساسی از بنادر به داخل کشور گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مکلف شده تا با توجه به پروتکل جدید مبارزه با شیوع ویروس کرونا، فرآیند حمل کالاهای اساسی از بنادر را بازنگری کند.

وی افزود: در دو ماه اسفند و فروردین بیش از 270 فروند شناور اقیانوس پیما وارد بنادر شده اند، این در حالی است که در سال های گذشته، تعداد ورود کشتی های باری به بنادر در این دو ماه با کاهش روبرو می شد، ولی امسال به دلیل شرایط خاصی که وجود داشت، با افزایش ورود کشتی های حامل کالاهای اساسی به بنادر مواجه بودیم.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: به دلیل دستورالعمل کاهش فعالیت بخش حمل و نقل جاده ای به علت مقابله با شیوع ویروس کرونا، در دو ماه اسفند 98 و فروردین 99 با کاهش عملکرد ناوگان حمل و نقل جاده ای مواجه بودیم؛ به گونه ای که تنها 45 درصد ناوگان باری جاده ای در دو ماه مذکور فعال بوده اند.

قربانی حجم کالاهای اساسی جابجا شده در ماه پایانی سال گذشته و ماه ابتدایی امسال را 2 میلیون تن ذکر و اظهار داشت: از 25 اسفند 98 تا 16 فروردین امسال 866 هزار تن کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی 866 هزار تن کالاهای اساسی ظرف 20 روز

جابجایی 866 هزار تن کالاهای اساسی ظرف 20 روز