مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:002020-04-06پزشكي

440نفر در حوزه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان به کرونامبتلا شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به اینکه ویروس کرونا در این منطقه مدیریت و کنترل شده است، گفت: تاکنون 440 نفر در حوزه مدیریت این دانشگاه مبتلابه کرونا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نوید دانایی ظهر دوشنبه در نشست کمیته پدافند زیستی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه در بدبینانه ترین حالت، می بایست بیش از 40 هزار نفر از مردم استان سمنان در ماه های گذشته به کرونا ویروس مبتلا می شدند، اظهار داشت: اما بر اساس اقدام های انجام شده تاکنون 440 نفر در حوزه علوم پزشکی سمنان به کرونا ویروس مبتلا شدند.

وی بابیان اینکه کرونا ویروس، بیماری زایی بسیار گسترده ای دارد و شاید در یک دوره طولانی چندساله، 70 درصد از مردم در کره زمین مبتلابه این ویروس شوند، افزود: ویروس کرونا در منطقه سمنان مدیریت و کنترل شده است و اگر مردم نکات بهداشتی را رعایت نکنند شاید دوباره به عقب برگردیم و میزان شیوع کرونا در استان افزایش یابد.

درمان قطعی برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس وجود ندارد رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تأکید بر اینکه زمان مشخصی برای اتمام ویروس کرونا در جهان وجود ندارد، تصریح کرد: باید بپذیریم که شاید با این ویروس حداقل به مدت یک سال زندگی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

440نفر در حوزه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان به کرونامبتلا شدند

440نفر در حوزه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان به کرونامبتلا شدند