مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:002020-04-06پزشكي

کمبود ماسک N95 در بیمارستان های استرالیا


پزشکان استرالیایی که در خط مقدم مبارزه با شیوع کروناویروس فعالیت دارند، اظهار داشتند: وجود ماسک های تنفسی مناسب از جمله نیازهای اساسی است.

- پزشکان استرالیایی که در خط مقدم مبارزه با شیوع کروناویروس فعالیت دارند، اظهار داشتند: وجود ماسک های تنفسی مناسب از جمله نیازهای اساسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پزشکان و کادر درمانی استرالیا اظهار داشتند: روزانه پیام های تشکر دریافت می کنیم و حتی برخی از افراد برای ما پیتزا تهیه می کنند این درحالیست که آنچه واقعا به آن نیاز داریم ماسک های تنفسی مناسب است.

درحالیکه پزشکان و پرستاران در برخی از بیمارستان ها برای تهیه ماسک تنفسی N95 با مشکل روبرو هستند برخی از مردم استرالیا را می توان مشاهده کرد که به این ماسک ها دسترسی داشته و در سطح خیابان ها تردد دارند.

یکی از متخصصان ارشد طب اورژانس این کشور به خبرگزاری رویترز گفت: هر روز تعداد قابل توجهی پیام تشکر دریافت می کنیم و حتی برخی از افراد برای ما پیتزا ارسال می کنند اما لازم است بدانند که ما گرسنه نیستیم و تنها به ماسک نیاز داریم.

همچنین یکی از متخصصان طب اورژانس در ایالت نیوساوت ولز که بالاترین آمار قربانیان بیماری کووید-19 در این کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: اگر در سطح شهر تردد داشته باشیم با افراد زیادی روبرو می شویم که به ماسک N95 مجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود ماسک N95 در بیمارستان های استرالیا

کمبود ماسک N95 در بیمارستان های استرالیا