مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:502020-04-06اجتماعي

از 400 کودک کار کرمانشاهی در برابر کرونا محافظت می کنیم


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از خدمات رسانی یک مرکز اقامتی و نیز دو مرکز حمایتی و آموزشی به بیش از 400 کودک کار شناسایی شده در استان در روزهای شیوع بیماری کرونا خبر داد.

- از 400 کودک کار کرمانشاهی در برابر "کرونا" محافظت می کنیم ایسنا/کرمانشاه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از خدمات رسانی یک مرکز اقامتی و نیز دو مرکز حمایتی و آموزشی به بیش از 400 کودک کار شناسایی شده در استان در روزهای شیوع بیماری کرونا خبر داد.

دکتر فاطمه رضوان مدنی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شناسایی 12 کودک کار فعال جدید در سطح شهر از زمان شیوع این بیماری، گفت: در حال حاضر جدای از این 12 کودک، 400 کودک کار و خانواده های آنان تحت حمایت بهزیستی استان هستند.

وی در تشریح حمایت های صورت گرفته از این کودکان و خانواده های آنها در پی شیوع بیماری کرونا، گفت: از ابتدای شروع این بیماری تاکنون، یک مرکز اقامتی و نیز دو مرکز حمایتی و آموزشی مشغول ارائه خدمات متنوع حمایتی، آموزشی- مراقبتی و خدمات تخصصی روانشناسی، مددکاری و حقوقی به کودکان کار و خیابانی می باشند.

وی افزود: با توجه به پروتکل های ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، دراستان با بهره گیری از ظرفیت های موجود در اورژانس اجتماعی و مراکز تخصصی خدمات رسان به کودکان کار و خیابان، مبلغ 330 میلیون ریال از اعتبارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 400 کودک کار کرمانشاهی در برابر کرونا محافظت می کنیم

از 400 کودک کار کرمانشاهی در برابر کرونا محافظت می کنیم