مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:352020-04-06پزشكي

رعایت فاصله اجتماعی در طبیعت نیز حکم فرماست


طبیعت هم نسبت به فاصله اجتماعی پاسخ مثبت نشان داده است، خرچنگ ها، مورچه ها و خفاش های خون آشام از آن دسته حیواناتی هستند که در مواقع لزوم و شیوع بیماری، - ایسنا/خراسان رضوی طبیعت هم نسبت به فاصله اجتماعی پاسخ مثبت نشان داده است، خرچنگ ها، مورچه ها و خفاش های خون آشام از آن دسته حیواناتی هستند که در مواقع لزوم و شیوع بیماری، فاصله اجتماعی را رعایت می کنند تا از این طریق به حفظ بقاء خود کمک کنند.

به نقل از ساینس، رعایت فاصله اجتماعی برای مقابله با بیماری کووید -19 بسیاری از جوامع را تحت تأثیر قرار داده است و گاهی افراد بر مفید بودن این فاصله اجتماعی برای مقابله با شیوع بیماری تردید دارند.

محققان اظهار کردند: در طبیعت هم، حیواناتی مانند میمون ها، خرچنگ ها، حشرات و پرندگان با تشخیص حیوان بیمار، از او دوری می کنند و به نوعی فاصله اجتماعی را رعایت کرده و این فاصله به حفظ بقاء آنها کمک می کند.

نتایج تحقیقات نشان داد: حیواناتی که فاصله اجتماعی را در شیوع بیماری حفظ کردند، شانس بیشتری برای سلامت و افزایش باروری داشتند.

حیوانات در مقابله با بیماری و جلوگیری از عفونت، معمولا از روش های متنوعی استفاده می کنند و این رفتارها بر شیوع بیماری تأثیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت فاصله اجتماعی در طبیعت نیز حکم فرماست

رعایت فاصله اجتماعی در طبیعت نیز حکم فرماست