مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:102020-04-06اقتصادي

اولویت های دانشگاه آزاد در زمینه جهش تولید


رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد معتقد است: این دانشگاه با پیشتازی در تولیدات علمیِ حوزه تولید، نقش مؤثری در مباحث تئوریک و نرم افزاری رونق و جهش تولید داشته است.

- رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد معتقد است: این دانشگاه با پیشتازی در تولیدات علمیِ حوزه تولید، نقش مؤثری در مباحث تئوریک و نرم افزاری رونق و جهش تولید داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بابک نگاهداری به اهمیت نامگذاری­ ها و تعیین شعارهای سال پرداخت و آن را یکی از جلوه های تعیین سیاست­ های کلی نظام اسلامی از سوی مقام معظم رهبری دانست.

وی اظهار کرد: سال 1395 از سوی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل ، سال 1396 اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال ، سال 1397 حمایت از کالای ایرانی ، سال 1398 رونق تولید و امسال جهش تولید نام گرفته است.

با توجه به افزایش تحریم­ ها و کاهش قیمت نفت، جهش در تولید و اشتغال ضروری است، اما این مهم با سرعت قبلی یعنی سال 1398 رقم نخواهد خورد.

رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد با بیان اینکه رونق تولید نیازمند روزآمد شدن تکنولوژی در کشور است، خاطرنشان کرد: ارتقای تکنولوژی و انتقال آن نیازمند تسلط به آخرین یافته های علمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های دانشگاه آزاد در زمینه جهش تولید

اولویت های دانشگاه آزاد در زمینه جهش تولید