مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:562020-04-06ورزشي

نایب قهرمان تکواندو جهان: مطالعه مهمترین راهبرد ورزش حرفه ای در شرایط کرونایی است


مرتضی استکی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ورزشکاران می توانند در این شرایط علاوه بر تمرینات بدنی به مطالعه تخصصی رشته ورزشی خود بپردازند تا بعد از شکست کرونا بیشتر به پیشرفت ورزش آنها کمک کند.

این داور و مربی بین المللی تکواندو اظهارداشت: رشته تکواندو به شکلی است که خود فرد هم به تنهایی می تواند در خانه تمرین کند ولی تمرینات تخصصی باید زیر نظر مربی و با مطالعه باشد چون ممکن است برای ورزشکار آسیب پذیر باشد و حتی باعث مصدومیت شود.

وی با اشاره به اهمیت بدن سازی و حرکت های انفرادی در ورزش تکواندو افزود: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی مسابقات تکواندو در کشور لغو شده و این رشته ورزشی نیازمند برنامه ریزی و ارائه راهبرد علمی و عملی از سوی فدراسیون است تا هیات ها در این شرایط برنامه واحدی برای ورزشکاران داشته باشند.

استکی تاکید کرد: این اقدام می تواند از طریق فضای مجازی صورت گیرد تا ورزشکاران به شکلی واحد با هم در ارتباط باشند و ورزش خود را به صورت حرفه ‍ای در خانه یا فضایی که دارند دنبال کنند.

وی با بیان اینکه هنوز این اقدام توسط فدراسیون صورت نگرفته است گفت: ارائه برنامه های آموزشی مناسب و حرفه ای در این زمینه می تواند برای ورزشکاران رشته تکواندو از اهمیت بالایی برخوردار باشد و به پیشرفت این رشته در این شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب قهرمان تکواندو جهان: مطالعه مهمترین راهبرد ورزش حرفه ای در شرایط کرونایی است

نایب قهرمان تکواندو جهان: مطالعه مهمترین راهبرد ورزش حرفه ای در شرایط کرونایی است