مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-06سياسي

حضور افراد غیربومی در سیستان و بلوچستان باعث افزایش آمار بیماران کرونایی می شود


محمدرضا ملاشاهی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: متاسفانه اخیرا اقای روحانی وضعیت بعضی از استان ها از جمله استان سیستان و بلوچستان را از نظر ابتلا به کرونا سفید اعلام کردند .

- دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت: حضور افراد غیر بومی و دانشجویان در استان سیستان و بلوچستان می تواند آمار کنونی مبتلایان به ویروس کرونا را افزایش بدهد.

محمدرضا ملاشاهی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: متاسفانه اخیرا اقای روحانی وضعیت بعضی از استان ها از جمله استان سیستان و بلوچستان را از نظر ابتلا به کرونا سفید اعلام کردند و این اظهارات موجب رنجش خاطر مردم این استان و اعتراضات شدید آن ها شد.

ملاشاهی افزود: سوال اساسی ما از جناب رییس جمهور این ست که این اطلاعات را از کدام منبع خبری دریافت می کنند که حتی با صحبت های سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در تضاد است؟ با این حال اگر وضعیت این استان نسبت به بقیه شهر ها بهتر باشد (که نیست)، حضور افراد غیر بومی و دانشجویان در این استان می تواند آمار کنونی مبتلایان به ویروس کرونا را تا چند برابر افزایش دهد و با توجه به کمب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور افراد غیربومی در سیستان و بلوچستان باعث افزایش آمار بیماران کرونایی می شود

حضور افراد غیربومی در سیستان و بلوچستان باعث افزایش آمار بیماران کرونایی می شود