مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-06فرهنگي

برگزاری دو مسابقه هنری همزمان با قرنطینه خانگی


فرهنگ سرای گلستان جشنواره فیلم کوتاه و مسابقه عکاسی برگزار می کند.

- فرهنگ سرای گلستان جشنواره فیلم کوتاه با موضوع بازی های خانگی و بومی شهرهای ایران و مسابقه عکاسی با هم در کنار هم عکاسی کنیم را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با شیوع کرونا و با هدف تحقق شعار در خانه بمانیم ، فرهنگ سرای گلستان جشنواره فیلم کوتاه با موضوع بازی های خانگی و بومی شهرهای ایران و مسابقه عکاسی با هم در کنار هم عکاسی کنیم را برگزار می کند.

شهروندان می توانند با ارائه فیلم کوتاه از بازی های خلاقانه، خانگی و بومی شهر خود با رعایت شئون اسلامی و معرفی نام و شیوه بازی ها در خانه در بین اعضای خانواده یا بازی کودکان و نوجوانان در محیط خانه با زمان حداکثر 3 تا 5 دقیقه در جشنواره شرکت کنند.

مسابقه با هم در کنار هم عکاسی کنیم نیز با هدف بهره مندی از هنر عکاسی در ایجاد نشاط و سرگرمی و انتقال پیام فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان به همت فرهنگ سرای گلستان برگزار می شود و علاقه مندان برای شرکت در آن می توانند حداکثر سه عکس با تلفن همراه خود با موضوع آشپزی، پاکیزگی خانه، بهداشت فردی، راه های کاهش زباله در خانه و باغبانی با رعایت شئونات اسلامی ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دو مسابقه هنری همزمان با قرنطینه خانگی

برگزاری دو مسابقه هنری همزمان با قرنطینه خانگی