مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:302020-04-06اجتماعي

آماده مقابله با حوادث غیر مترقبه در استان قزوین هستیم


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با تمهیدات انجام شده و بکارگیری امکانات دستگاه های خدمات رسان برای مقابله با حوادث غیرمترقبه در استان آماده هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قدرت الله مهدی خانی در جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قزوین که ظهر دوشنبه در استانداری برگزار شد اظهار داشت: در گذشته 25 حادثه در استان قزوین مردم را تهدید می کرد اما امروز با شیوع ویروس کرونا آسیب پذیری ما در برابر 26 حادثه جدی است.

وی بیان کرد: در استان قزوین باید همواره آماده حوادث باشیم و با تأمین امکانات لازم، آموزش نیروها و شهروندان و پیش بینی آینده بتوانیم خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه را کاهش دهیم.

مهدی خانی تصریح کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی در روزهای آینده با بارش های شدید و تغییرات جوی مواجه خواهیم شد و احتمال سرمازدگی، سیلاب، کولاک در برخی مناطق داده می شود که باید برای همه این موارد برنامه داشته باشیم تا آسیب نبینیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآور شد: کاهش دما تا 12 درجه احتمال سرمازدگی در باغات و مزارع را بیشتر می کند که باید با کمک جهاد کشاورزی و رسانه ها اطلاع رسانی لازم به کشاورزان و بهره برداران داده شود تا با مشکلی مواجه نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده مقابله با حوادث غیر مترقبه در استان قزوین هستیم

آماده مقابله با حوادث غیر مترقبه در استان قزوین هستیم