مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:202020-04-06حوادث

جریمه 90 راننده متخلف غیربومی در ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از اعمال جریمه سنگین 5 میلیون ریالی و توقیف یک ماهه خودرو برای رانندگان متخلف و تشدید نظارت ترافیکی در ملایر خبر داد.

- محمدباقر سلگی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: با تصمیمات اتخاذ شده ستاد مقابله با کرونا، مبادی ورودی شهرستان ملایر در میادین استقلال، انقلاب، بهارستان، پل حرم آباد و شهر جوکار به صورت 24 ساعته تحت کنترل مراقبان امنیت و سلامت قرار دارد.

وی با بیان اینکه این روند به منظور جلوگیری از شیوع کرونا با جدیت کامل استمرار خواهد داشت افزود: در این اقدام پیشگیرانه و هوشمندانه کنترل و غربالگری خودروهای غیربومی و تست تب سنجی از موارد مشکوک انجام می شود.

فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: تاکنون 60 فقره اعمال قانون 5 میلیون ریالی و اعزام به پارکینگ 30 دستگاه خودروی متخلف برای رانندگان سهل انگار توسط مامورین پلیس راهور در راستای اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی اعمال شده است.

وی اضافه کرد: پلیس ملایر به منظور جلوگیری از شیوع کرونا با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد کرد که البته درخواست می کنیم قبل از اعمال قانون هموطنان نسبت به رعایت قرنطینه خانگی و خودداری از سفر اهتمام ویژه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 90 راننده متخلف غیربومی در ملایر

جریمه 90 راننده متخلف غیربومی در ملایر