مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:472020-04-06ورزشي

مسوولیت اجتماعی ورزشکاران سمنانی با ترویج فرهنگ ورزش در خانه


حسین زیاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فلسفه ورزش بهبود سلامت جسمی و روحی افراد در جوامع است و بدون شک جامعه توسعه یافته، جامعه ای است که افرادی سالم دارد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان های کشور و نیز شهرستان سمنان، تصریح کرد: در این روزها ورزشکاران، داوران، مربیان، پیشکسوتان که همیشه و از دیرباز به عنوان یک نهاد مرجع اجتماعی شناخته می شدند و در تلاش های جمعی برای بهبود اوضاع مردم پیشگام و پیشقدم بودند، با شعار در خانه می مانیم و ورزش می کنیم به وظیفه اجتماعی شان عمل می کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان ادامه داد: همزمان با ابلاغ دستورالعمل توقف رقابت ها و تعطیلی اماکن ورزشی، کارگروهی در این اداره با حضور نمایندگان هیات های ورزشی با هدف ارائه برنامه ها و چالش های ورزش برای استفاده اقشار مختلف تشکیل شد.

وی به تولید محتوا از سوی ورزشکاران سمنانی برای ترغیب مردم به ماندن در خانه اشاره و خاطرنشان کرد: هیات های ورزشی این شهرستان به صورت پیوسته در این روزها و به فراخور نیاز ورزشکاران در بعد قهرمانی و علاقه مندی و ارتقای نشاط و سلامت مردم در بعد همگانی به تولید محتوی پرداختند و با این اقدام همواره در کنار مردم بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولیت اجتماعی ورزشکاران سمنانی با ترویج فرهنگ ورزش در خانه

مسوولیت اجتماعی ورزشکاران سمنانی با ترویج فرهنگ ورزش در خانه