مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-06سياسي

تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در عجب شیر تا 22 فروردین


عادل اصغرپور روز دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا، با تقدیر از دستگاه های مسوول در طرح فاصله گذاری اجتماعی به ویژه هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان و ارتش، نیروی انتظامی و بسیج افزود: در راستای این طرح تمامی پارک ها، بوستان ها و تفرجگاه ها تا پایان روز 22 فروردین ماه تعطیل است و دستگاه های اجرایی و ادارات نیز با یک سوم نیروهای خود فعالیت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: همچنین تمامی صنف ها به جز اصنافی که مجوز فعالیت دارند همچنان تعطیل خواهند بود.

اصغرپور گفت: چهارچوب و پروتکل های تعریف شده از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان در اجرای طرح ها و ضدعفونی ها باید رعایت شود.

فرماندار عجب شیر همچنین خواستار مراقبت مدیران از مجموعه و کارکنان شد و افزود: ضدعفونی ادارات و اماکن نظامی و انتظامی به طور مستمر انجام و مواد ضدعفونی و ماسک برای هریک از کارکنان تهیه و توزیع شود.

اصغرپور با اشاره به اینکه در خصوص کالاهای اساسی در شهرستان هیچ مشکلی نداریم افزود: تمامی کالاهای اساسی در شهرستان از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت تامین شده و هیچ گونه کمبودی در شهرستان وجود ندارد.

وی با تاکید بر بازدید مستمر و کنترل قیمت ها از سوی بازرسان ستاد، گفت: در کنار کنترل قیمت ها، نظارت بر بهداشت قصابی ها و مرغ فروشی ها و جلوگیری از فروش مرغ های فاقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در عجب شیر تا 22 فروردین

تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در عجب شیر تا 22 فروردین