مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-06اجتماعي

فیلم های آموزشی در اختیار دانش آموزان زنجانی قرار گرفته است


صالح نجفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر چند شرایط خاص به وجود آمده در کشورمان موجب تعطیلی مدارس شد، اما آموزش تعطیل نشده و علاوه بر آموزش هایی که در شبکه های تلویزیونی ارائه می شود، آموزش های مکمل نیز با شیوه های مختلف با پیگیری مسئولین مرتبط از طریق مدیران و معلمان ادامه دارد.

وی ا اضافه کرد: اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات استان علاوه بر همکاری با معاونت های آموزش متوسطه و آموزش ابتدایی اداره کل با فراهم کردن زیرساخت های سخت افزاری، نرم افزاری و ارتباطی لازم در راه اندازی استودیوی ضبط آموزش، فعالیت های خود را از زمان تعطیلی مدارس آغازکرده که این فعالیت ها همچنان ادامه دارد.

رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از راه اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان توسط وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: از دیگر اقدامات مهم در این راستا فرآیند آموزش مجازی دانش آموزان از طریق این شبکه اجتماعی مجازی است.

وی اظهار داشت : در این شبکه تعاملی سعی شده شرایط تشکیل کلاس واقعی شبیه سازی شود تا و معلمان بتوانند ضمن آموزش دروس، سوال و آزمون نیز طراحی کنند.

نجفی خاطر نشان کرد: هر چند مشکلاتی در این بخش وجود دارد، که این موارد، از سوی وزارت آموزش و پرورش پیگیری خواهد شد که امیدواریم در کوتاه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های آموزشی در اختیار دانش آموزان زنجانی قرار گرفته است

فیلم های آموزشی در اختیار دانش آموزان زنجانی قرار گرفته است