مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-06پزشكي

رییسی: بیماران دیابتی و قلبی نباید سرکار بروند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه در مرحله فاصله گذاری هوشمند، سه جز دیده شده است، - معاون وزیر بهداشت گفت: افرادی که بیماری زمینه ای مثل دیابت، بیماری قلبی و… دارند نباید سر کار بروند و باید در خانه بمانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه در مرحله فاصله گذاری هوشمند، سه جز دیده شده است، گفت: یک جز به فضای کسب و کار و ابزار و وسایل اصناف برمی گردد که باید از نظر بهداشتی تایید شود و پاکیزه باشد و جز دیگر مربوط به بهداشت و ایمنی فروشندگان و کارکنان و ارائه کنندگان خدمت است که آن ها هم باید همه موارد بهداشتی را رعایت کنند و بخش دیگر مربوط به مشتریان و خدمت گیرندگان است.

وی افزود: برنامه وزارت بهداشت همچنان این است که در خانه بمانیم و همه موارد بهداشتی را رعایت کنیم، چون کرونا همچنان جدی است.

رییسی گفت: افرادی که بیماری زمینه ای مثل، دیابت، بیماری قلبی و…، دارند نباید سر کار بروند و باید در خانه بمانند و اگر شاغل هستند حقوق و مزایای شأن را دریافت کنند.

وی افزود: بقیه افراد هم باید در سایت وزارت بهداشت ثبت نام کنند و غربالگری شوند تا وضع جسمی آن ها مشخص شود و شیفتی سر کار بروند و موارد بهداشتی و فاصله ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: بیماران دیابتی و قلبی نباید سرکار بروند

رییسی: بیماران دیابتی و قلبی نباید سرکار بروند