مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-06دانش

برگزاری مسابقه ملی طرح اوقات فراغت کرونایی دانشجویان


عضو هیات علمی گروه مهندسی بهداشت محیط دانشگاه یزد اعلام کرد: مسابقه ملی «طرح اوقات فراغت کرونایی دانشجویان» با هدف توانمندسازی دانشجویان از طریق ارتباط بین واحدهای درسی دانشگاهی و شرکت‎های فعال در سطح کشور برگزار می‎شود.

- ایسنا/یزد عضو هیات علمی گروه مهندسی بهداشت محیط دانشگاه یزد اعلام کرد: مسابقه ملی طرح اوقات فراغت کرونایی دانشجویان با هدف توانمندسازی دانشجویان از طریق ارتباط بین واحدهای درسی دانشگاهی و شرکت‎های فعال در سطح کشور برگزار می‎شود.

محمدتقی قانعیان استاد دانشگاه و مؤسس نمایشگاه مجازی باما از مسابقه ای با عنوان طرح اوقات فراغت کرونایی دانشجویان خبر داد و در این باره در گفت وگو با خبرنگار ایسنا تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح این است که با توجه به اینکه در ایام اوقات فراغت کرونایی امکان کارآموزی دانشجویان وجود ندارد، از طریق نمایشگاه مجازی باما بتوانند با مؤسسات و شرکت های مرتبط با رشته خود آشنا شوند.

وی با بیان این که نمایشگاه مجازی باما یک سایت تخصصی در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی است که به دنبال توانمندسازی دانشجویان از طریق ارتباط بین واحدهای درسی دانشگاهی و شرکت های فعال در سطح کشور است، افزود: دانشجویان می توانند با ورود به سایت این شرکت ها، محصولات و خدمات، کاتالوگ ها، طرح های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه ملی طرح اوقات فراغت کرونایی دانشجویان

برگزاری مسابقه ملی طرح اوقات فراغت کرونایی دانشجویان