مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:362020-04-06اقتصادي

اعتبار راه های استان اردبیل هزار برابر شده است


داود شایقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: قرار است سالانه 50 کیلومتر بزرگراه در این استان اجرایی و عملیاتی شود تا در بحث حمل و نقل در کنار راه آهن وضعیت استان اردبیل ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه مهمترین شاخص در توزیع و ابلاغ اعتبارات شاخص جمعیت می باشد، افزود: در سال گذشته نیز براساس شاخص جمعیتی بودجه کشور در بین استان ها توزیع شد که ما حتی بیشتر از سهم جمعیتی خود تخصیص منابع را به استان شاهد بودیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: سالانه بودجه استانی با حضور اعضای شورای برنامه ریزی استان و مدیران 22 دستگاه اجرایی و 2 نماینده استان در مجلس به عنوان عضو ناظر توزیع می شود تا در شهرستان ها نیز با اولویت تکمیل پروژه ها این منابع در بین دستگاه های مختلف اجرایی توزیع و تقسیم شود.

شایقی بیان کرد: بخش دوم بودجه های اختصاص یافته مربوط به بودجه ملی است که 49 پروژه عمرانی ملی در استان اردبیل در اولویت تکمیل قرار دارد.

وی بیان کرد: مجموع اعتباراتی که سالانه به استان براساس شاخص جمعیتی اختصاص می یابد، 700 تا 800 میلیارد تومان است که تا پایان سال 40 تا 50 درصد این منابع تخصیص یافته و در اختیار دستگاه های اجرایی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار راه های استان اردبیل هزار برابر شده است

اعتبار راه های استان اردبیل هزار برابر شده است