مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:352020-04-06سياسي

ورود کارگران فصلی استان های دیگر در محمودآباد ممنوع است


فرماندار محمودآباد با بیان اینکه ورود کارگران فصلی استان های دیگر در محمودآباد ممنوع است، گفت: هر نوع اقدامی خارج از پروتکل وزارت بهداشت که هدف اصلی آن انقطاع شیوع کرونا بوده ممنوع خواهد بود.

- ایسنا/مازندران فرماندار محمودآباد با بیان اینکه ورود کارگران فصلی استان های دیگر در محمودآباد ممنوع است، گفت: هر نوع اقدامی خارج از پروتکل وزارت بهداشت که هدف اصلی آن انقطاع شیوع کرونا بوده ممنوع خواهد بود.

علیرضا شریعت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نکته کاملا واضح این است که هرچه نظارت بر اجرای پروتکل جدی و دقیق باشد به نفع مردم است و اجرای درست مصوبات ملی ستاد کرونا و پروتکل وزارت بهداشت رابطه مستقیم با سلامتی و حفظ جان مردم دارد.

وی تصریح کرد: اکنون دغدغه جدی ما فصل کشاورزی است که مهمترین مساله، ممنوعیت حضور کارگران فصلی به ویژه از سایر استان ها در مازندران و شهرستان محمودآباد است.

فرماندار محمودآباد با اشاره به تلاش روستاییان شریف در فصل کشاورزی خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم زحمت شهروندان و روستاییان در مقابله با کرونا بی اثر شود و همه باید با کمک یکدیگر از به وجود آمدن موج بعدی شیوع کرونا جلوگیری کنیم.

شریعت با بیان اینکه در انجام امورات مربوط به کشاورزی نکات بهداشتی باید رعایت شود، گفت: در کشت برنج اولویت به صورت کشت مکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کارگران فصلی استان های دیگر در محمودآباد ممنوع است

ورود کارگران فصلی استان های دیگر در محمودآباد ممنوع است