مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:302020-04-06سياسي

2000 لیتر محلول ضدعفونی کننده بین مراکز درمانی شاهرود توزیع شد


رییس دانشگاه آزاد شاهرود بابیان اینکه این واحد دانشگاهی تمامی امکانات آزمایشگاهی و متخصصان خود را درراه مقابله با کرونا به کار گرفته است، - گفت:دوهزار لیتر محلول ضدعفونی کننده توزیع شد.

سید احمد ابوالقاسمی فر در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با تمام امکانات آزمایشگاهی و متخصصان در خدمت ستاد مقابله با کرونا شهرستان قرار دارد، ابراز داشت: در راستای پیروی از شعار جهش تولید ، دو هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده دست و محیط توسط این واحد دانشگاهی تولیدشده است.

وی ضمن بیان اینکه این حجم عظیم ماده ضدعفونی کننده به مراکز درمانی و بیمارستانی شهرستان شاهرود تحویل داده شده است، افزود: با توجه به اینکه این واحد دانشگاهی از دو مرکز رشد با شرکت های فناور متعدد بهره منداست لذا دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برای رفع مشکل کمبود مواد ضدعفونی کننده کوشید تا به سهم خود به عنوان یک دانشگاه کارآفرین اقدامی انجام دهد.

دانشگاه آزاد در خدمت ستاد مقابله با کرونا رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بابیان اینکه هم زمان بااطلاع از شیوع بیماری کویید 19 در نشست مسئولان این واحد دانشگاهی تصمیمات مهم گرفته شد، ابراز داشت: در این راستا با یکی از شرکت های مستقر در دانشگاه صحبت هایی انجام و در خصوص تولید محصول به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 لیتر محلول ضدعفونی کننده بین مراکز درمانی شاهرود توزیع شد

2000 لیتر محلول ضدعفونی کننده بین مراکز درمانی شاهرود توزیع شد