مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:302020-04-06اجتماعي

مردم با اطمینان از مراکز مجاز گوشت خریداری کنند/تشدید نظارت ها


مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره اینکه نظارت ها از مراکز مرتبط با دامپزشکی تشدید شده است، گفت: مردم با اطمینان از مراکز مجاز گوشت مورد نیاز را خریداری کنند.

- محمد اصغرزاده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق آخرین اظهارنظرهای سازمان بهداشت جهانی دام هیچ گونه نظریه علمی تأیید شده ای مبنی بر انتقال ویروس کرونا از حیوان به انسان و به عکس تا این لحظه وجود ندارد.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی بین کرد: در برخی از کشورها چون هنگ کنگ در موردی این قضیه مطرح شده که به تأیید رسمی نرسیده است.

اصغرزاده ادامه داد: البته از آنجایی که ویروس کرونا به صورت مکانیکی منتقل می شود، اگر دست آلوده ای حیوانی را لمس و نوازش کند، ویروس بر روی پر، پوست و پشم حیوان باقی می ماند.

تماس محافظت نشده با حیوانات نداشته باشیم وی افزود: با توجه به همه این موارد توصیه اکید می شود که از تماس محافظت نشده با حیوانات به شدت پرهیز کرده و حتماً از دستکش و ماسک در ارتباط با حیوان استفاده نماییم.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‎ جنوبی گفت: البته در خراسان جنوبی 35 کلینیک و داروخانه دامپزشکی وجود دارد و افراد در صورت وجود هر گونه مشکل در زمینه ویروس کرونا و حیوانات خانگی می توانند به این مراکز مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با اطمینان از مراکز مجاز گوشت خریداری کنند/تشدید نظارت ها

مردم با اطمینان از مراکز مجاز گوشت خریداری کنند/تشدید نظارت ها